سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1404/09/01
  • - تعداد بازدید: 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در هفت‌ ماه نخست سال جاری؛

ثبت ۸۹ هزار تماس و اجرای بیش از ۱۷ هزار مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ مرودشت  

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، از ثبت 89 هزار تماس با مرکز اورژانس 115 این شهرستان، طی هفت ماه نخست سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، رییس شبکه گفت: بر اساس آمار منتشر شده، در هفت ‌ماهه نخست سال جاری 89 هزار و 760 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس ثبت شده است که بخش بخش قابل توجهی از تماس‌ها مربوط به درخواست‌های کمک پزشکی، گزارش حوادث و کسب مشاوره‌های اولیه پزشکی است.

ثبت ۱۷ هزار مأموریت امدادی

دکتر «ابراهیم شهریاری» افزود: در همین بازه زمانی، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ مرودشت، در مجموع هفده هزار و 952 مأموریت انجام داده‌اند که این مأموریت‌ها حوادث ترافیکی؛ بیماری‌های قلبی و تنفسی؛ حوادث خانگی و شغلی؛ انتقال بیماران بدحال به مراکز درمانی؛ خدمات غیرترافیکی و مأموریت‌های امدادی متنوع دیگر را شامل می شود.

وی اضافه کرد: افزایش کیفیت پاسخگویی، کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار و تجهیز پایگاه‌های اورژانس از اولویت‌های اصلی این مجموعه است و تلاش می شود در همه مأموریت‌ها خدماتی سریع، دقیق و استاندارد ارائه شود.

تأکید بر همکاری شهروندان

رییس شبکه بهداشت و درمان مرودشت از شهروندان خواست هنگام تماس با سامانه ۱۱۵ اطلاعات دقیق، نشانی کامل و شرح صحیح از وضعیت بیمار یا حادثه ارائه کنند تا روند اعزام نیروها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

قدردانی از تلاش تکنسین‌های اورژانس 115

دکتر شهریاری در ادامه از تلاش های شبانه روزی مرکز مدیریت اورژانس ۱۱۵ مرودشت، تکنسین ‌ها، کارشناسان دیسپچ و نیروهای عملیاتی تقدیر کرد و افزود: این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان هستند و برای ارتقای سطح خدمات فوریت‌های پزشکی در شهرستان، برنامه‌های توسعه‌ای متعددی، در حال اجرا است.

پایان خبر

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 138816
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب